In Deutschlands bekanntester Stand-Up-Comedy Show sorgen ein Moderator und vier Comedians für reichlich Lacher und einen unvergesslichen Abend. Erleben Sie Comedy so, wie sie sein muss: unzensiert, hautnah und vor allem live! Hier werden eure Lachmuskeln strapaziert. Durch die Mischung aus ganz unterschiedlichen Humorrichtungen hat hier wirklich jeder was zum Lachen.

tek fiyat Adet Toplam Fiyat
Reguläres Ticket
calendar_monthÇar. 06.06.2024

Maliyet: 29,00 Euro Sayısı
Toplam tutar:0 Ürünler0,00 Euro
Ön reservasyon ücreti:
Tüm islem maliyetleri dahildir.
:
Ara toplam:Alle Preise verstehen sich inklusive MwSt.

Wegbeschreibung Quatsch Comedy Club

Yasal

İsteğe bağlı

Siparişe genel bakış

Alışveriş sepetindeki biletler rezerve edilmemiştir
BiletFiyatToplam Fiyat
Indirim:
Sert bilet:Sert bilet + hediye paketleme:
baskı ve nakliye dahil
:
Ön reservasyon ücreti:
Tüm islem maliyetleri dahildir.
KDV dahil toplam:
Not: ticket i/O GmbH, sunulan etkinliğin organizatörü değildir. Etkinlik, biletlerin de düzenleyicisi olan organizatör tarafından gerçekleştirilir. ticket i/O GmbH, sadece organizatör adına biletlere aracılık eder. Organizatör Bürgerstiftung Wir Wipperfürther, Wupperstraße 8, 51688 Wipperfürth

Ödeme sekli